Thursday, March 31, 2016

උස් තැන් දැක හැකිලෙන්නේ මිටි තැන් දැක පුප්පන්නේ

මම ඉතින් එදා ඉඳලම හැමෝමම එක්ක විහිලුවෙන් තහළුවෙන්, උදව් පදව් කරගෙන, අනුන්ගේ දේවල් හොයන්නේ නැතුව ඉන්න නිසා හැමෝම වගේ මට කැමතියි (සභාවේ සිනා). වැඩ කරන තැන වුනත් කොහෙදි වුනත් තැන හැමෝ එක්කම පුළුවන් තරම් සුහදව තමා ඉන්නෙ (සභාවේ තදින් සිනා).
හැබැයි අතේ දුරින් !
කෝමෙන් කෝම හරි මම ඔහොම වැඩ කරගෙන ඉද්දි ආවා අලුත් ලොකු බොසෙක් (මගේ බොසාගේ බොස්). බොසෙක් කිව්වට බොසෙක්ම නෙමේ බොසියක්.
ගෑණු අය එක්ක වැඩ කරන එක අමාරුයි කියල මගේ තියෙන පොලිටිකලි ඉන්කරෙක්ට් අදහස නිසා බොසිය එක්ක ටිකක් පරිස්සමින් වැඩ කරන්න හිතා ගත්තේ හිතලම නෙමේ, ඉබේමයි. (පොලිටිකලි ඉන්කරෙක්ට් කතාවක් තමා, ඒත් ඒක මගේ අත්දැකීම.. එනිසා ඒක එහෙමය කියලා හිතාගෙන වැඩකරන එක ඇඟට ගුණයි මට..)
කෝමෙන් කෝම හරි මාසයක් දෙකක් ගත වුනා.
මෙහෙම වැඩ කරගෙන කරගෙන ඉද්දි මෙන්න යකෝ එකදවසක් එකපාරම අලුත් බොසිය ඇවිත් මගෙ ඇඟට ගොඩවුනේ නැතෑ හෙණ ගහන්නා වගේ !
නෑ නෑ.. ඇඟට ගොඩ වුනා කිව්වට, එහෙම ගොඩවිල්ලක් නෙමේ.. මෙතන ඇඟට ගොඩ වුනා කිව්වේ බැණගෙන බැණගෙන බැණගෙන යන එකට
කොච්චර පොර ටෝක් දුන්නත් ඔක්කොම පොර ටෝක් වලට කෙළවෙලා කුඩු කේඩු වෙලා නන්නත්තාර වෙලා පොරත්වයේ හුලං යන්නේ වැඩ කරන තැන බොසා (බොසිය) ඉස්සරහ කියලා කතාවක් තියෙනවනෙ.. ඉතින් ඒ කතාව හොඳට දන්න මිසා මමත් ගාණක් නැතුව කියන දේ අහන් හිටියා දහයට ගනින්න දන්නෙ නැති පූස් පැටියා වගේ
නොකල වැරැද්දකට වුනත් බොසා (බොසී) බනිද්දි නිශ්ශබ්දව අහන් ඉන්න එකයි හොඳම ! (කතා කරන්න ගියොත් තවත් මලපනිනව. බැලන්ස් කරගන්න පුළුවන් නම් පස්සේ කරගන්න බැරියැ.)
බැණුම අස්සේ බොසිය රෙකෝර්ඩින් එක වගේ කියපු එක තමා
"මෙයා මට රෙස්පෙක්ට් කරන්නේ නෑ, මෙයා මට රෙස්පෙක්ට් කරන්නේ නෑ" කියන එක. (බැන්නා කිව්වට එතන වුනේ මගේ නරක ගතිය ගැන මගේ බොස්ට කීමක්)
අනේ ඉතින් පශ්චාත්භාගය ඉරාගෙන මම වැඩ කරන හැටි දන්න මගේ බොසා කිව්වේ "පරිස්සමින් වැඩ කරගෙන පලයන් මචන්" කියල.
ඔව්, ඌ මට මචන් කියල කියන්නේ. ඌ එල කොල්ලෙක් !
අනික, මම වැරැද්දක් කරල නැත්නම්, මගෙ වැඩ හොඳයි නම්.. පරිස්සම් වෙයන් කියනව ඇරෙන්න වෙන මොනව කියන්නද?
පස්සේ පස්සේ ආරංචි වුනා අලුත් බොසිය දෙතුන් දෙනෙක් ගෙන් අහල තියෙනවලු මම කොහොම කෙනෙක්ද කියල. මගේ වැඩ ගැන නෙමේ, "මම" ගැන. මගේ ඇටිටියුඩ් ද කියලා ඇහැව්වලු, දෙතුන් දෙනෙක්ගෙන්ම
මම එයාට රෙස්පෙක්ට් කරන්නේ නෑ... මගේ ඇටිටියුඩ්..
පැය ගාණක බර කල්පනාවක් කරලා මමතුමා තේරුම් ගත්තා මගේ අවුල. මමතුමා (නිකරුනේ) බැණුම් අහපු හේතුව.
හේතුව තමා මම වෙන උන් වගේ බොසිය එක්ක කතා කරද්දි දෙකට නැමෙන්නේ නැති එක. බයෙන් කතා කරන්නේ නැති එක. ගොත ගහන්නේ නැති එක.. කෙළින් කතාකරන එක..
ඉතින් ඒක වැරැද්දක් නේන්නම් !
බොසා ඉදිරියේ දෙකට නැමෙන එක අනිවාර්‍යක් නොවැ..
එදා ඉඳල මම බොසිය ගෙන් ඈත් වෙලා ෆුල් ඩිෆෙන්සිව් ගගහා ජාමේ බේරගෙන හිටියා පුළු පුළුවන් විදියට.
ඉතින් මේම මේම කාලය ගත වෙද්දි අපේ ඔෆීසියට ආවා අලුත් කොල්ලෙක්. මගෙම රෑන්ක් එකට. මූ කැනඩාවේ අවුරුදු ගාණක් ඉඳලා ආපු බුවෙක්. සිංහලත් බෑ බෑ වගේ (බෑ කියන්නේ ඇත්තටම බෑ.. බොරු බැරි බැරියාව නෙමේ).. කඩ්ඩේ ඇක්සොන්ට් එක සුද්දෙක්ම වගේ. කතා කරද්දි අහන්න ආසයි.
ඉතින් ඔෆීසියේ පොර මූ. හැමෝම මූට ආසයි මට වගේම (සභාවේ සිනා)
මමයි මූයි පළවෙනි දවසෙම සෙට් වුනා.. මොකද මූත් මම වගේම සිගරට් එකක් නිමෙද්දි තව එකක් පත්තු කරන ජාතියේ එකෙක් නිසා. මූ ආව දවසේ ඉඳලා හිස් වෙලා තිබ්බ සිගරට් පාට්නර් වේකන්සිය පිරුනේ මූ නිසා.
දැන් අර මට සද්දයක් දාපු බොසිය ඉන්නෙ. බොසියත් මූ එක්ක ෆිට්. ෆිට් කියන්නේ නිකම්ම නිකන් නෙමේ, බුදු ෆිට් !
නමුත් මූ බොසිය එක්ක කතා කරන්නේ මා එක්ක කතා කරන විදියටමයි. මා එක්ක කතා කරද්දියි, බොසිය එක්ක කතා කරද්දියි මුගේ භාෂාවෙවත් ඇක්සන්ට් එකේවත් බොඩි ලැන්ග්වේජ් එකේවත් කිසිම වෙනසක් නෑ.
බොසියටත් කිසිම ගාණක් නෑ වගේ. ඔව් ඔව් හත්තිලව්වේ අර මට බැණපු බොසියම තමා..
කියන්න අමතක වුනා, අපේ බොසිය එයා යටතේ ඉන්න අයට කොච්චර පාර්ට් එක දැම්මත් එයාට උඩින් ඉන්න ලොකුම ලොක්කෝ ආවාම දෙන දිවිල්ල බලන්න ලැජ්ජයි. අම්මපා !
මගේ බොසී ලොකු බොසාලට නැවෙන නිසා එයා හිතන් ඇති මමත් එයාට නැවෙයි කියලා.
හහ් මං අහුවෙයි ඕවට !

No comments:

Post a Comment

බුදුන් මැරීම

“ඔබ යන මාවතේදී ඔබට බුදුන්ව හමුවුවහොත්, ඔහුව මරා දමන්න” මෙය ප්‍රකට කියමනකි. සෙන් දහමේ Linji Yixuan නැමති පඬිවරයෙක් ඉගැන්වූවා යයි සැ...